czwartek, 23 marca 2017

Cześć od jakiegoś czasu myślałam nad założeniem bloga jak widać zdecydowałam się. Chce napisać na początku, że ten blog będzie o różnych tematach np. o muzyce, książkach,kosmetykach, przepisach do jedzenia, modzie lub o jakichś faktach na temat gwiazd albo ich życiu, to też zależy od was i co byście chcieli żebym napisała. Na początek opiszę wam trochę moją osobę żebyście cokolwiek o mnie wiedzieli. W wakacje będę mieć moje 18 urodziny, kocham zwierzęta których niestety nie posiadam ale miałam. Lubię czytać i to bardzo dużo, ale moja miłością jest śpiewanie. Jak wszyscy mam też ulubiony zespół czyli Little Mix który kocham💜💜. Oczywiście słucham też innych ale napisałam o tym bez któregonie nie funkcjonuje normalnie. Okay, więc tym zakończą mój pierwszy post i mam nadzieję że będą chętni do jego czytania. Zadawajcie pytania i do następnego pa pa.
A tu zdjęcie mojego kochanego Little Mix 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz